Tudatosság-Egós Napok

Tudatosság-Egós napok

Amikor megérted, hogy a VILÁG érted van, onnan már az Utadat szolgálja. Lelj rá ÖnMAGadra! Kattanj rá a Tudatosságodra!Katt ide!

Tudatosság Egós Napok. Nem túlontúl régen volt egy spirituálisnak egyáltalán nem mondható napon. Az egóm ügyesen átvette az irányítást egy időre. Fehérvárról Békéscsabára menet megálltam a kiskunfélegyházi nagy kék-piros felirattal rendelkező multinál. Még elég korán volt. Anyámnak akartam névnapi virágot venni. Sikerült is találnom nagyon szép karácsonyi kaktuszt. A virágon felül egy apró csokit vettem még, összesen két árucikk volt nálam. Elindultam a pénztárakhoz. Néztem melyiknél világít a lámpa, de egyik sem működött, viszont egy pénztárost megpillantottam, aki ott tett-vett. Megkérdeztem hol van szabad pénztár. Válaszolt, hogy csak a gépi pénztárak működnek jelenleg, fáradjak azokhoz. Nagyszerű-mondtam ki félhangosan, majd az ott elhelyezett reklámanyagokra pillantottam, melyekből egyre nagy betűkkel rá volt írva: „Nagyszerű”. Érdekes-gondoltam, majd odamentem a robotpénztárhoz. Rátettem a kaktuszt és az csokit a pénztár pultjára. Erre megszólalt az automata: Ismeretlen árucikk, kérem távolítsa el a pultról. Nos itt érkezett meg a düh érzése, és visszafogott ember lévén nem rúgtam le semmit, egyszerűen feladtam, és otthagytam csapot-papot, gyakorlatilag megfutamodtam a probléma elől. Ezt követően Békéscsabára megérkezve az ottani plázában próbáltam szerencsét. A parkolóházában parkoltam, így váltottam parkolójegyet, majd leparkoltam. Egy lakásfelszerelést és dísztárgyakat árusító üzletben kezdtem, mivel párologtatóba való illóolajat is venni akartam. Rövid keresgélés után sikerült is találnom, előzékeny eladókkal, udvarias modorban 3 percen belül megvolt az olaj. Ekkor ismét előjött a karácsonyi kaktusz téma, és azon gondolkodtam még, hogy mivel nincs apróm a parkolójegyre, így azt is váltanom kellene. Bementem az ottani zöld-piros feliratú multiba, és egy csokit vettem, hogy felválthassak egy 10 ezrest. Szépen beálltam a sorba. Amikor sorra kerültem, és beblokkolták a csokit, odaadtam a pénzjegyet. A pénztáros aprót kért, mondván, hogy nem tud ekkora címletet felváltani. Én meg mondom éppen azért jöttem, és vettem a csokit, hogy pénzt váltsak. Ő nem tud mit kezdeni ezzel, adjak aprót. A düh ismét gőz formájában kereste a kiutat az agyvizemből, és újfent faképnél hagytam ezt a pénztárat is, otthagyva a csokit. A helyi virágüzletben kétszer annyiért, amennyiért Kiskunfélegyházán, vettem egy olyan karácsonyi kaktuszt, ami fele annyira sem ragyogott, mint az előző. Viszont lett aprópénzem, illóolajom és virágom. Magabiztosan indultam a parkolóházba. A kocsitól 20 m-re volt a parkolójegy érvényesítő automata. Odamegyek, és látom az van ráírva, hogy nem működik, fáradjak egy másik parkoló szintre. Kezdtem fortyogni, aztán beindult a tudatosság védekező mechanizmusa, és egyre nyugodtabb lettem, majd hamarosan már nevetni is kezdtem magamon. Egy emelettel feljebb természetesen szintén nem működött az automata. Ekkor rájöttem, hogy ebben a parkolóházban egyik sem működik, át kell mennem a másikba. Ehhez két emeletet lefelé mentem lépcsőn, majd a pláza felét végig kellett járni, és egy másik lépcsőházban még egy emeletet felmenni. És ott volt. És működött. Kemény 100 Ft sarcolás után volt érvényes jegyem. Szépen visszakutyagoltam emelet-pláza-emelet, és simán kijöttem gond nélkül. Nos, ha Félegyházán megoldom a robot szemtelenségét (ha nincs szeme, hogyan látta, hogy mit tettem a pultra? J ) nem csinálok belőle olyan gyorsvisszatérésű karmát, hogy nehezítve visszajöjjön a probléma néhány órán belül, akkor hatalmas tortúrát úszhattam volna meg. És még jelet is kaptam, hát ez „Nagyszerű”. Azt hiszem a sors és a felsőbb én ismét jó tanító volt, és több lettem ettől dologtól. Nem az a gond, ha végigcsinálsz hasonlót, és dühbe gurulsz egy nap kétszer-háromszor, hanem az lehet baj, ha nem ismered fel a tanítást, és nem vagy képes tudatosan látni és egy magasabb nézőpontból tekintve már mosolyogni az eseten, és továbblépni jókedvvel. Nagyon szép napokat kívánok nektek! Örüljetek a földi létnek, mert nincs még egy ilyen a Világon.

Ezt és hasonló írásokat olvashatsz a Tantra-Fény-Mag weboldalon.

TUDATOSSÁG-Egós Napok

https://www.tantra-feny.hu/2016_07_26_tudatossag_egos_napok.htm

Kristóf István