Tudatosság-Karma (még ma...)

Tudatosság a Mindennapokban- Karma

Amikor megérted, hogy a VILÁG érted van, onnan már az Utadat szolgálja. Lelj rá ÖnMAGadra! Kattanj rá a Tudatosságodra!Katt ide!

A Tudatos Ember ugyanúgy követ el hibákat, mint mások. Dühös, hirtelen haragszik meg, félelem kelti hatalmába. A különbség a többi embertől az, hogy ő látja ezt, felismeri magában, feldolgozza, és elengedi. Aki nem tudatos, az dédelgeti, hagyja, hogy mardossa a lelkét, így cipel magával számos terhet. Légy Önmagaddal és másokkal szemben is megengedő, megbocsátó és elengedő-Ennyi elegendő

Nem régen történt meg velem az eset, ami tanulságos és remélhetőleg nem csupán számomra mutat rá egyértelműen, hogy elkezdődött a változás. A változás intenzív energiája felgyorsította az összes folyamatot, és köztük a karma törvénye is gyorsan visszahat. Az ok okozat elvén minden tettednek következménye van, tehát bármit cselekszel, az visszahat rád, és ki kell egyenlítődjenek a dolgok. A történet: A minap a reggeli forgalomban haladtam az autóval, és kissé elgondolkodtam. Ennek eredményeképpen a forgalom zaja és mozgalmassága lassult formában jutott el a tudatomba, vagyis elbambultam. Az egyik gyalogátkelőhelyen a gyalogos lelépett az útra, közben egy mobiltelefonba beszélt hangsúlyozottan. Intenzív fékezésbe kezdtem és a zebra előtt 30 centivel meg is álltam. Átkelő emberünk kizökkent gesztikuláló révületéből, és nem túl magasztosan odakiabált nekem: „Nem tudsz megállni ba…g?” Én is azonnal kizökkentem spirituális és tudatos állapotomból, megemlítettem anyjával való feltételezett viszonyát, enyhe túlzásokba esve és erősen megnyomtam az autó kürtjét, aminek intenzív hangja gyengébb idegrendszerű embereknél lábon kihordott infarktussal is járhat akár. Mivel zsörtölődve tovahaladt, és nem fordult vissza, én sem szálltam ki az autóból, hanem továbbhaladtam higgadtnak nem mondható állapotban. Mintegy 500 m-el feljebb egy forgalmi lámpánál meg kellett állnom. Aznap igen erős szél volt, viharos lökésekkel, és ahogy megálltam, csak azt láttam a szemem sarkából, hogy valami nagyon nagy és magas dolog fog az autómra esni és ízzé-porrá törni. Nem így történt…de a szívem kihagyott két ütemet. Az autó mellett borult le egy kukába helyezett hosszú cső, ami megborult a széltől, és a vége az autótól 30 cm-re zuttyant le. Hát a történet ez, a tanulság megszívlelendő, a karma törvénye üt azonnal ebben az új rezgésű létben az is biztos. Legyen tudatos és szeretettel telő szép napotok!

Ez a cikk és hasonló írások olvashatók Tantra-Fény-Mag c. internetes oldalamon.

TUDATOSSÁG-Karma (még ma...)

 

Kristóf István