Tudatosság-Rezgésszint

Tudatosság-Rezgésszint.

Amikor megérted, hogy a VILÁG érted van, onnan már az Utadat szolgálja. Lelj rá ÖnMAGadra! Kattanj rá a Tudatosságodra!Katt ide!

Rezgésszintünk, vagyis hogy milyen emelkedettségi szinten vagyunk adott pillanatban, vagy időben, az a tudatállapotunktól, fizikai állapotunktól, és lelki állapotunktól függ. Ezzel nagyot mondtam mi? Jó, persze ezt már régen tudjuk a tudatosság nélkül is. Akkor rátérek a lényegére. Fizikai állapotunkat alapjában a táplálkozással, testedzéssel, és a test számára nyújtott pihenéssel, relaxációval, kényeztető dolgokkal tudjuk leginkább befolyásolni. Betegségek, fizikai tünetállapotok esetén az auránkból (lélekruhánkból) érkező hatások a meghatározók, vagyis a lélek állapota hat ki a fizikai testre. Tehát lelki egyensúly esetén a fizikai egyensúly is beáll. Azonban ehhez sokat kell dolgoznunk a lelkünkön.

Lelki blokkjaink a tudat, vagy Szellem által kerülnek lenyomatként a Lelkünkbe, vagyis az auránkba. Ezek egy része a tudatalattiból, egy része a tudatos tudatból, vagyis a primer tudatból kerül lelkünkbe, mint blokk. Ilyenkor az előhozatal is hasonlóképpen megy végbe, vagyis amiről tudunk, azt normál tudatállapotban tudjuk előhozni, mint információt a lelki blokkról (negatív energia, lelki bántalom, sérülés). Ami a tudatalattiba kerül, vagy került, azt csak a tudatalatti segítségével tudjuk a lélekruhánkból elővarázsolni és behozni az elsődleges tudatba. Ezt általában meditációban, alfa állapotban tehetjük meg, amikor tudatunk a köztes tudat állapotába kerül, és átjárót nyit a tudatalatti és a primer tudat között.

Mindezekről miért is beszélek? Mert a rezgésünk, emelkedettségünk legfőbb befolyásolója, hogy mennyi ilyen lelki terhet cipelünk a lelkünkben. Ezektől nehéz megszabadulni, mivel egy részük a tudatalattiban munkálkodik, van olyan, amit másik életünkből hoztunk, vagyis karmikus blokk, és sok olyan van, amit adott korunkban, azon a lelki és szellemi fejlettségi szinten még nem tudtunk megoldani,amikor ért bennünket a stresszhelyzet,ezért elástuk mélyre a lelkünkbe. Ezen felül napi szinten is sok ilyen blokk keletkezik, amit egy negatív hozzáállással szintén „ügyesen” beépítünk a lelkünkbe, ahelyett, hogy azonnal, ahogy jön elengednénk, vagyis nem vennénk fel egy bennünket érő stresszhelyzetben. Ez alapján ha sok a lelki blokkunk, és emiatt folyamatosan nyomott a hangulatunk vagyis kedvetlenek, negatívak, pesszimisták vagyunk, akkor a napi szinten érkező stresszből is több lelki blokkot építünk be az auránkba.

Egy fontos dolog, amivel nagyságrendet léphetünk előre. Este mielőtt lefekszünk aludni, vegyük számba, kik bántottak meg bennünket aznap, kikre haragudhatunk. Ezeket a negatív érzéseket engedjük el, bocsássunk meg, hiszen mi írtuk meg nekik a sorsunk forgatókönyvébe, csak nekünk segítettek. Jézus intelme volt ez: „Soha ne feküdj le haraggal a szívedben!”. Mindez miért is fontos? Mert minél több blokk van a lelkünkben, annál kevésbé tudunk lelki egyensúlyba kerülni, és az önszeretet, szeretetet, a feltétel nélkül szeretetet megélni. A rezgés magas szintje pedig nem más mint a szeretet, a mindenség teremtő fénye. Sok munkával jár a blokkok feloldása, de megéri megszabadulnunk tőlük. Meditáció, csakratisztító meditáció, családállítás, karmikus utaztatás, jóga,tudatos oldások stb. Ha kitartó vagy, és gyakran oldasz ezekre a blokkokra, akkor érezni fogod a hatásukat is, és egyre jobban leszel. Ha gyűlölet,harag,düh van benned, akkor a környezetből is ezek a dolgok érkeznek feléd, és ezeket az energiákat táplálod, míg ha oldasz, elengedsz,megengedsz, SZERetsz, akkor a pozitív energiákat táplálod, és ezek fognak visszatérni hozzád sokszoros erővel. Így tudsz rezgést emelni.

Elmesélek egy nemrégen velem megesett esetet. Éppen olyan helyzet adódott, hogy nem ehettem húst (ez ritkán fordul elő velem), és otthon nem volt olyan étel, amihez kedvem lett volna. Régen ettem pizzát, kicsit kívánós is voltam, és arra gondoltam, hogy egy sajtos pizza jó választás lenne. A plaza szolgáltatóit bejárva, egy elkülönített kis részbe jutottam, leültem, majd rendeltem egy sajtos pizzát. Az enyémen kívül még 2 asztalnál ültek. Mivel más sürgős dolgom nem akadt, így amellett döntöttem, hogy nyugodtan, ráérősen költöm el az ételt. Hamarosan ki is hozták, és hozzáfogtam az evéshez. Ahogy ettem, folyamatában figyeltem a történéseket. Az egyik asztaltól távozott egy párocska, miközben egy másikhoz érkeztek vendégek. Már 5 asztalnál ültek. Mintegy fél óra múlva ismerős családot pillantottam meg az éttermen kívül. Lassan sodródtak az eseményekkel, míg kikötöttek az étteremben. Mellettem ültek asztalhoz, közben-közben beszélgettünk, néhány gondolatot kicserélve. Az emberek közben jöttek és jöttek, így meg is telt a következő 10 percben az étterem. A felszolgáló lány csak kapkodta a fejét. Az ismerős család végzett és elment, pár perc múlva én is fizettem. Közben a pincérlány megjegyezte nekem, hogy amióta itt dolgozik, soha nem volt telt ház, nem is érti mi ez… Én sejtettem az okát, s a szájam sarkában ugyan ketchup maradékot nem, de egy sejtelmes mosolyt azért odaragasztottam, és feldobva távoztam a helyiségből. „Sok jó ember kis helyen is elfér.” A rezgés lassan emelkedett az étteremben, és ez odavonzotta a többi embert, így szaporodott fel a létszám. Legyen lélekkönnyítő felemelő napotok!

Ezt a cikket és hasonló írásokat olvashatsz Tantra-Fény-Mag nevű oldalamon.

TUDATOSSÁG-Rezgésszint

https://www.tantra-feny.hu/2016_12_24_tudatossag_rezgesszint.htm

Kristóf István