Tudatosság…Mit Jelent? Tudatosság 12. A Való Világ

Tudatosság…Mit Jelent? Tudatosság 12. A Való Világ

Amikor megérted, hogy a VILÁG érted van, onnan már az Utadat szolgálja. Lelj rá ÖnMAGadra! Kattanj rá a Tudatosságodra!Katt ide!

A tudatosság energiáival kapcsolatban szeretnék néhány kézzel fogható, a gyakorlati életből kiragadott példával segíteni a megértést. Többek között azért, mert nektek is tudni kell a való életben észrevenni, és tudatosan vizsgálni a történések ok-okozatát, a fizikai világ kapcsolatát a felső világgal, észrevenni mennyi jelet küld a Forrás nap, mint nap, sőt percről-percre. Mindezek pedig szolgálják fejlődéseteket és emelkedéseteket.

 

Eljutottunk oda, hogy gyakorlatban megtapasztaljuk a Tudatosságot, mely működik...

 

A felsőbb (isteni) én létezése… Történt már veletek olyan dolog, hogy belekerültetek egy helyzetbe, és semmire nem emlékeztetek az egészből, vagy emlékeztetek, de gyakorlatilag mintha nem is ti csináltátok volna, és szinte kívülről láttátok, vagy érzékeltétek önmagatokat, cselekedeteiteket, mozdulataitokat? Nos én már tapasztaltam ilyet. Pár évvel ezelőtt autóbalesetet szenvedtünk a párommal, és csak addig voltam ura a testemnek, amíg észleltem, hogy belekerültünk egy helyzetbe, melyből nem tudom, hogyan tudom kimenekíteni magunkat. Az M5 autópályán haladtunk a nagy forgalom miatt kissé alacsonyabb sebességgel a megengedetthez képest. Előttünk kb. 80-100 m-el egyszer csak repülő autódarabokat pillantottunk meg. A párom rám kiáltott, hogy figyelj oda, és onnantól fogva lelassult az idő, és nem tudtam irányítani a tagjaimat, minden testrészem önállóan kezdett működni. A lehető legjobb megoldáson gondolkoztam, de mintha nem én lettem volna, egy a tudatomban lévő másik tudat irányított, és gondolkodott, és elemzett, míg kb 2 másodperc után tövig tapostam a féket, és elkezdtem az autót a pálya szélére irányítani, hogy elkerüljem a belső sávban látható karambolt. Mindent észleltem, láttam, hallottam, de nem én irányítottam a testem. Mintegy 60 méter fékúttal sikerült az autópálya széléig eljutni, amikor már csak kb. 30-40 km/h-val haladtunk,és ekkor láttuk, hogy elénk pördítette az egyik balesetben résztvevő jármű a másikat, és gyakorlatilag az autónk elé taszította. Ezzel nem sikerült elkerülni a balesetet, de már kis sebességgel haladtunk, és ezért nem volt nagy az ütközés. Az ütközés lendülete végül az út melletti lejtőre taszította az autónkat, ahol a meredek partoldal miatt felborultunk. Ha laposabb az útszél, akkor nem állunk fejre. Azonban kisebb horzsolásokkal és az öv okozta parányi zúzódásokkal megúsztuk az egészet. A baleset elejétől a felsőbb én átvette, és teljes mértékben uralta a testem , gyakorlatilag átvette az irányítást a testem felett. Ezzel a lehető legjobb mozdulatokat, és cselekvést vitte véghez, és a legkisebb sérülésekkel tudtuk megúszni a balesetet általa.

 

Hasonló cikkeket olvashatsz a Tantra-Fény-Mag oldalamon is.

Hangulatok, érzések, sugallatok az EonTudat.BLOG.HU-n

A Tudatosság RendSZERe a MÁS-VILÁG weboldalon.

https://www.tantra-feny.hu/vilag.htm

Kristóf István